Thursday, July 30, 2009

Ocean Goddess /သမုဒၵရာနတ္ဘုရားမ

ကြ်န္မ၏ ဘေလာ့နာမည္ကို Ocean Goddess ဟုေပးထားပါသည္။ လူတိုင္းက ဘာေၾကာင္႔ေပးသနည္းဟုေမး ၾကပါသည္။ ကၽြန္မမွာေျဖဖို႔တာဝန္ရွိပါသည္ ဟုခံစားရပါသည္။ ေအာက္တြင္ကၽြန္မ၏အေျဖေလးကို ဆက္လက္ရွဳစားေပးပါရန္ေမတၱာ၇ပ္ခံပါသည္။

အထက္ေဖာ္ၿပပါပံုကို သမုဒၵရာနတ္ဘုရားမ (ခ) Ocean Goddess ဟုသတ္မွတ္ၾကသည္။ သူမကိုကိုးကြယ္ေသာေနရာတြင္ ရုပ္ထုပင္ ထုလုပ္ထားၾကသည္။ စြယ္စံုက်မ္းတြင္ သူမကိုသမုဒၵရာ နတ္ဘုရားမ ဟုေခၚၾကသည္။ သူမ၏အမည္ကို Yemanjá ဟုေခၚသည္။ သူမသည္ Orixás (ေလာကကို ဖန္ဆင္းေသာ အရာ ဥပမာ ေ၇၊ေလ) ၇ ခုအနက္မွ တစ္ခု ျဖစ္သည္ ဟုယူဆၾကသည္။ သူမကို အာဖရိကမွ Umbanda ဘာသာကိုးကြယ္သူမ်ားက ကိုးကြယ္ၾကသည္။ ဘရားဇီးႏိုင္ငံ တြင္လည္း သူမကို ကိုးကြယ္ ၾကသည္။ ငါးဖမ္းသမားမ်ား၊သေဘၤာပ်က္မွအသက္ရွင္သူမ်ား က ဖန္ဆင္းရွင္နတ္ဘုရားမ သို႔မဟုတ္ လ၏ဝိညာဥ္ အၿဖစ္ မွတ္ယူ ကိုးကြယ္ၾကသည္။

ကၽြန္မသည္ဤဘေလာ႔ကို မိမိစိတ္ကူးျဖင္႔ ေပးထားျခင္းၿဖစ္ပါသည္။ သူမကိုအစြဲဲဲျပဳၿပီးေပးရေအာင္ ကၽြန္မသည္
သေဘၤာသားလည္းမဟုတ္၊ ေရနစ္ေနသူလည္းမဟုတ္ ၊ သေဘၤာပ်က္သည္႔ထဲ ပါသြားသူလည္းမဟုတ္ေသးပါ။
ကၽြန္မ၏စိတ္ကူးတြင္ သမုဒၵရာသည္လွ်ိဳ႔ဝွက္မွဳမ်ားၿဖင္႔ နက္ရွိုဳင္းလွသည္။ လူတို႔သည္သမုဒၵရာ ကိုေလ႔လာေနသည္မွာ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာေသာ္လညး္ ရိုးသြားျခင္းမရွိပဲ ဆန္းသစ္မွဳမ်ားသာ ရွာေဖြေတြရွိ သကဲ့သို႔ ကၽြန္မ၏လေဘာ့ေလးကိုလည္း ထို႔နိယာမေလး ကဲ့သို႔ၿဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မၾကိဳးစားခ်င္သည္႔ရည္ရြယ္ခ်က္ ေလးႏွင္႔ေပးခဲ့ၿခင္းၿဖစ္သည္။ကြ်န္မၾကိဳးစားပါမည္။

ကၽြန္မေရးခ်င္တာၾကာခဲ႔ေသာ္လည္း ဘေလာ႔တြင္ၿမန္မာေဖာင္႔ မထည္႔တတ္၍လႏွင္႔ခ်ီၿပီးၾကာခဲ့သည္။ ဘေလာ႔ ျဖစ္ေအာင္ အကူအညီအမ်ားဆုံေပးခဲ့ေသာ္ ကၽြန္မေမာင္ေလးသကဲ့သို႔ အားကိုးရခ်စ္ခင္ရေသာ ေရႊေရာင္ေကာင္းကင္အား အထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။

ဘေလာ႔ျဖစ္ၿပန္ေတာ႔လည္း ၿမန္မာလိုမရိုက္တတ္သၿဖင္႔က်န္႔ၾကာခဲ႔ရၿပန္သည္။ ျမန္မာလို ရိုက္တတ္ေအာင္ သင္ေပးေသာ ခ်စ္သူငယ္ခ်င္း ညိဳမီ ကိုလည္းအထူးေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။

ဘေလာ႔စေရးေအာင္ အထူးအားေပးခဲ႔ေသာ ဦးၾကီးကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါသည္။

အစၿဖစ္သျဖင္႔အခက္အခဲရွိပါသည္။ ဝိုင္းဝင္းအားေပးေသာ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင္႔ ေမာင္ေလးေအာင္႔ ကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါသည္။

ကၽြန္မေရးေသာပို႔စ္တိုင္းကို သင္အားလွ်င္ဖတ္ၾကည္႔ ပါရန္ဖိတ္ေခၚပါသည္။ သင္ဖတ္ၾကည္႔ျပီးလွ်င္ ေဝဖန္သံုးသပ္ ေပးပါရန္ေတာင္းဆို ပါသည္။


ကၽြန္မသိသမွ်ေလးေတြကို ပို႔စ္အသစ္ ကေလးမ်ားၿဖင္႔ မွ်ေဝခံစားႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားသြားပါမည္။



ေမမဒီ




1 comment:

  1. keep it up, dear..
    I'll be the one of your fun..:)
    Well done...

    ReplyDelete